rychle, levně, kvalitně...


Smluvní a obchodní podmínky

Nabídka zboží:

 

 Nabízené zboží a služby jsou prezentovány formou katalogové nabídky na internetu.Název a informace o produktu jsou uvedeny u jednotlivých výrobků.Prodávající si vyhrazuje právo na změnu informací bez upozornění kupujícího.Cena včetně je uvedena u jednotlivých produktů.Informace o ceně za dopravu naleznete v sekci Dodací podmínky.Informace o dostupnosti jsou uvedeny u každého jednotlivého produktu. Pokud je zboží skladem, je u něj uvedeno jeho množství na skladě v době objednávky a zboží je expedováno v nejkratší možné době. Tyto Informace nejsou závazné, jsou aktualizovány po 2hod.

Objednávka zboží:

 

Zákazník vyhledáním zboží v katalogu a jeho umístěním tlačítkem vložit do košíku vytváří objednávku. Tuto odešle prodávajícímu potvrzením v košíku.

Objednávka kupujícího je závazná pro obě strany okamžikem jejího potvrzení prodávajícím. Kupující může objednávku vytvořenou na internetu upravit. V případě změny objednávky, která již byla dříve potvrzena prodávajícím, je takto změněná objednávka závazná pro obě strany okamžikem potvrzení změny objednávky prodávajícím. Prodávající není povinen akceptovat změnu objednávky v okamžiku, kdy již předal zboží dle původní objednávky přepravci, či již zboží upravil na přání zákazníka.

Kupující podnikatel, který je právnickou osobou, může objednat zboží prostřednictvím osoby, která je oprávněná za právnickou osobu jednat v souladu s platnou právní úpravou, kdy své oprávnění jednat za právnickou osobu je povinna dotyčná jednající osoba doložit příslušným způsobem. V případě překročení oprávnění jednající osoby za právnickou osobu je kupující právnická osoba zavázaná z tohoto jednání ve smyslu a rozsahu § 13 obch.zák.

Prodávající může odstoupit od smlouvy v případě, že objednané plnění se stane nemožným, neboť objednané zboží se již nevyrábí, nebo se nedodává na trh dostupný prodávajícímu, nebo je dlouhodobě nedostupné vinou nikoliv na straně prodávajícího. Týká-li se výše uvedená nemožnost plnění pouze části objednaného plnění, může prodávající zrušit pouze tu část objednávky. Prodávající může zrušit objednávku a odstoupit od smlouvy dojde-li k výrazné změně kupní ceny, za kterou kupující od dodavatelů zboží získává, kdy tato změna nebyla prodávajícímu známa v době potvrzení objednávky. Prodávající je povinen před odstoupením od smlouvy o změně ceny informovat neprodleně kupujícího, a pokusit se o dohodu, kdy v případě, že s kupujícím nedojde k dohodě o nové ceně, je oprávněn prodávající odstoupit.

Kupující může od objednávky odstoupit v případě, že dodací doba objednaného zboží přesáhne 10 dnů.

 

Cena zboží:

 

Prodávající u nabízeného zboží uvádí cenu včetně DPH. Úhrnná cena včetně daní a poplatků je uvedena v nákupním košíku.

NEJSEM PLÁTCE DPH.

 

 

 

 

Dodací podmínky:

 

Dodávka objednaného zboží bude podle dostupnosti a provozních možností realizována v co nejkratším termínu, obvykle do dvou pracovních dnů od potvrzení objednávky.

Přesnější informace o dostupnosti zboží jsou uvedeny u jednotlivých produktů.

U zboží, které je přímo na našem skladě, je obvyklá doba přepravy z našeho skladu k zákazníkovi dle harmonogramu doručování. Při osobním odběru je skladové zboží ihned k převzetí. Toto si můžete ověřit v sekci Přijaté objednávky.

O možnosti odběru zboží nebo jeho zaslání budete informováni mailem nebo telefonicky.

Při převzetí zboží prostřednictvím zásilkových služeb je zapotřebí bezprostředně po obdržení zásilky provést kontrolu. Je potřeba zkontrolovat zda je zásilka kompletní v souladu s kupním dokladem a zda nedošlo k poškození zboží během přepravy.

Vhodné je požádat zástupce přepravní společnosti o možnost kontroly v jeho přítomnosti. Pokud toto odmítne, máte 24 hodin na nahlášení reklamace přepravní společnosti.  V případě mechanického poškození, či nekompletnosti zásilky je nezbytně nutné to reklamovat u přepravce. V případě problémů s reklamací u přepravní společnosti informujte nás na e-mail info@pneupekar.cz

Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Rozvoz zboží zajišťujeme po celé České republice. Náklady na dopravu činí 200,00 Kč za 1 až 4 kusy pneumatik.

Cenu zboží je možno uhradit přepravci při převzetí zboží v hotovosti (tzv. dobírka), přepravce je povinen vystavit na zaplacenou částku příjmový pokladní doklad. V provozovně provozovatele je také možné uskutečnit platbu hotově. Případně lze zboží uhradit bankovním převodem předem. Zboží pak odesílám do 24 hodin po připsání peněz na účet.

S provozovatelem shopu je možno dohodnout platbu bankovním převodem předem.

Cena dopravného a balného při zvoleném způsobu dopravy společností PPL je 200 Kč včetně DPH za objednávku do 4 kusů pneu.

Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.

Konkrétní způsob dopravy a úhrady zboží si zvolíte v Nákupním košíku.

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

společnosti František Pekař-Pneuservis se sídlem Hlavní 890, 468 51 Smržovka IČO: 67210503, dále jen "prodávající "

Reklamační řád se sestává z následujících ustanovení

 

Základní ustanovení

Tento reklamační řád upravuje rozsah, podmínky a způsob uplatnění práv z odpovědnosti za vady (dále jen "reklamace") u prodaného zboží v občanskoprávních vztazích dle občanského a obchodního zákoníku.

Pokud jde o reklamaci prodaného zboží, vztahuje se tento reklamační řád na prodej zboží v provozovnách prodávajícího a na prodej zboží na objednávku (dále jen "zásilkový prodej"), kde jako prodávající vystupuje tato obchodní společnost.

Reklamační řád platí pro všechna prodejní místa prodávajícího.

 

Doklady o prodeji zboží

Při prodeji zboží v provozovně prodávajícího a při zásilkovém prodeji obdrží kupující k prodávanému zboží daňový doklad nebo fakturu.

 

Obsah záruky a délka záruky

Záruka - Prodávající odpovídá za vady, které má zboží při jeho převzetí kupujícím a za vady, které se vyskytnou na zboží po jeho převzetí kupujícím v záruční době.

 

Délka záruční doby

Délka záruční doby je uvedena výrobcem. Pokud není délka záruky uvedena výrobcem, činí záruční doba 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.

 

Práva ze záruky

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a zákazník nepožaduje výměnu produktu, má zákazník právo odstoupit od kupní smlouvy.

Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady nebo vady vzniklé při výrobě.

Prodávající je povinen plnit své závazky vyplývající ze záruky pouze tehdy, pokud kupující není v prodlení s úhradou kupní ceny zboží.

Záruka se nevztahuje na závady zboží vzniklé po převzetí nesprávnou přepravou a nesprávným skladováním, neodborným nebo nepřiměřeným zacházením, provozem za neobvyklých podmínek, fyzickým poškozením a na závady vzniklé vyšší mocí (oheň, voda apod.).

Záruka se nevztahuje na opotřebení vzniklé běžným užíváním zařízení.

Záruka platí pouze pro kupujícího uvedeného v dokladech o prodeji zboží, není možno ji postoupit třetí osobě.

 

Odstoupení od kupní smlouvy (ZÁSILKOVÝ OBCHOD)

V případě, kdy prodej zboží (resp. realizace předmětu plnění) je uskutečněn na základě smlouvy uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku (zejména elektronický obchod na Internetu), má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 10 dnů od převzetí plnění. Oznámení spotřebitele o odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku musí být dodavateli doručeno do skončení lhůty pro odstoupení a dodavateli musí být řádně vráceno kompletní zboží (plnění) v původním stavu se všemi doklady a dokumentací, které byly spotřebiteli dodány. Spotřebitel vrací zboží na adresu dodavatele. Důsledkem odstoupení je povinnost stran vrátit si vše, co podle smlouvy dostaly. Přímé náklady na vrácení zboží nese spotřebitel. Po odstoupení a řádném vrácení zboží spotřebitelem je dodavatel povinen bez zbytečného odkladu vrátit spotřebiteli částku za zboží zaplacenou. Smlouvu uzavřenou na dálku se spotřebitelem lze zrušit jen za podmínek stanovených občanským a obchodním zákoníkem.

 


 

Místo a způsob uplatnění reklamace

Reklamační místo - V případě výskytu vady zboží v záruční době je místem pro uplatnění reklamace provozovna prodávajícího.

Při uplatnění reklamace je nutno předložit doklady o prodeji. Dále je nutno předložit reklamované zboží, které je kompletní. Kupující je povinen uvést o jakou vadu jde a jak se vada projevuje.

 

Zánik záruky

Práva z odpovědnosti za vady zboží zaniknou, nebyla-li uplatněna ve stanovené záruční době, nebo nebyly-li dodrženy podmínky stanovené tímto reklamačním řádem.

 

Závěrečná ustanovení 

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem vyhlášení, tj. 14.02.2011

Tento reklamační řád ruší všechny předchozí ustanovení o vyřizování spotřebitelských reklamací a záruce s platností od 14.02.2011

Prodávající si vyhrazuje právo změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění

 

 

Platební metody